hand made by Nikaja

hand made by Nikaja
hand made by Nikaja

środa, 16 lipca 2014

Filcowe etui na telefon z kotem:) hand made:)

Witajcie:) Jakiś czas temu wzięłam udział w blogowej wymiance truskawkowej. Byłam w parze wymiankowej z Anią (Jej blog) i uszyłam dla Niej etui na telefon z truskawkową babeczką. To etui oraz kilka innych rzeczy wysłałam do Ani i okazało się, że przesyłka zaginęła. Po złożeniu reklamacji na poczcie i odczekaniu miesiąca, poczta wreszcie uznała reklamacje i uznała przesyłkę za zaginioną, a mi przyznano odszkodowanie. Ponieważ Ania nie otrzymała przesyłki na którą czekała, uszyłam dla Niej drugie etui, tym razem z kotem, bo wiem, że Ona bardzo je lubi:) Jutro wyślę drugą przesyłkę i mam nadzieję, że tym razem już paczka dotrze i że Ania będzie zadowolona z tego etui:)
A czy Wam się podoba? Myślę, że wezmę jeszcze udział w jakieś wymiance, ale wolałabym najpierw ustalić co na co wymieniamy, chociaż wymianki - niespodzianki też są fajne:)

8 komentarzy:

  1. WOW! Jakie piękne! Super! Nie mogę się doczekać, kiedy do mnie dojdzie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jak zwykle Marta uszyłas cudo !! Wcale sie nie dziwię Ani że jest zachwycona. A PP szkoda gadac , ostatnio te mi wcieło przesyłkę, ale niestety był ekonomicz a nie polecona i nawet odszkodowania nie dostałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kotek sięgający łapka po motylka jest SUPER :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne etui. Cudny kociak! Jestem zauroczona :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne etui ! Kot wyszedl swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sympatyczny kociak będzie pilnował telefonu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) Piękna praca! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń