hand made by Nikaja

hand made by Nikaja
hand made by Nikaja

wtorek, 22 kwietnia 2014

Naszyjnik i wisiorek YIN YANG z filcowanej wełny owczej - hand made

Witajcie po świętach:) Dzisiaj zmieniam troszkę wygląd bloga i pokażę Wam co ostatnio zrobiłam z owczej wełny. Pierwszą rzeczą był naszyjnik z wisiorkiem YIN YANG w całości ręcznie wykonany:)


Dlaczego YIN YANG?  
W chińskiej medycynie tradycyjnej zdrowie to stan równowagi między Yang i Yin, pełnej harmonii między nimi.
Yang i Yin są określeniem przeciwieństw w naturze, w kosmosie i w człowieku. Żadna rzecz nie jest nigdy w pełni yin ani całkowicie yang. Każde z nich zawiera w sobie pierwiastek swojego przeciwieństwa. Jedno nie może istnieć bez drugiego, tak jak dzień nie może istnieć bez nocy, światło bez ciemności, czy śmierć bez życia. Mniejsze koła w każdym z nich służą jako przypomnienie, że zawsze pierwiastek jednego znajduje się w drugim, jak również to, iż cechy yin i yang zależą od punktu widzenia obserwatora. Tak samo jak zawsze znajdziemy odrobinę światła w ciemności (np. gwiazdy na nocnym niebie).

Oprócz ręcznych robótek interesuję się zdrowym żywieniem, leczeniem naturalnym, ziołolecznictwem i innymi rzeczami, o których będę niedługo trochę pisać na blogu:) pozdrawiam Was ciepło:)

9 komentarzy:

  1. Marta ten naszyjnik wyszedł Ci rewelacyjnie. Dzieki za troche wiedzy na temat chińskiej medycny.
    Pozdrówka z południa

    OdpowiedzUsuń
  2. super :-). Zapraszam do mnie niespodzianka czeka :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy wygląd bloga bardzo fajny. Ja też zapraszam do mnie - w ostatnim poście napisałam o Twoim blogu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada super! Dobra Robota! Juz sie nie moge doczekac Twoich postow dotyczacych zdrowia itp. Bardzo mnie interesuja takie tematy i zawsze staram sie wyciagac z takiej wiedzy jak najwiecej tak tez czekam z niecierpliwoscia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik wyszedł świetnie. Fajnie by wyglądał breloczek z takim wisiorkiem :)
    Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba, jest czytelniejszy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super ......tak czekamy na posty o zdrowej zywnosci ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ok. Myślałam, że to z Japonii. Naszyjnik na 6+

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok. Myślałam, że to z Japonii. Naszyjnik na 6+

    OdpowiedzUsuń