hand made by Nikaja

hand made by Nikaja
hand made by Nikaja

wtorek, 11 marca 2014

Wygrana w konkursie i czas na herbatkę do zabawy:)

Dzisiaj pierwszą miłą wiadomością, po otworzeniu poczty była informacja, że wygrałam konkurs "dla kreatywnych" na blogu Mama na karuzeli. Bardzo się ucieszyłam, szczególnie, że wygraną w konkursie jest zestaw różności, z których będę mogła coś stworzyć:)

Jak nagroda już do mnie dotrze i  coś zrobię lub ozdobię, to zamieszczę tu efekty tej pracy:)

Wygraną w konkursie razem z córką uczciłyśmy między innymi herbatką i ciasteczkami do zabawy:) Herbatki uszyłam dzisiaj, ciasteczka były uszyte wcześniej. Córka "wypiła" herbatkę owocową - truskawkową a ja zieloną herbatę:) Uszyję jeszcze inne rodzaje herbat do wyboru dla gości i pudełko żeby córka mogła je przechowywać w jednym miejscu:)

 








3 komentarze:

  1. Wielkie gratulacje .....widzisz jaka zdolna jestes : )

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :)
    Niesamowite są te Twoje twory z filcu! jestem pod ogromnym wrażeniem precyzji z jaką je wykonujesz

    OdpowiedzUsuń